Announcement

Collapse
No announcement yet.

Factory visit Spring 2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • And is the name correct? C8 Spyder Wide body
    Olav

    Instagram
    https://www.instagram.com/3stfotografie/?hl=nl

    Comment


    • Originally posted by Aiglos91 View Post
      Inderdaad! Ik was zaterdag in Knokke.
      Mijn eerste grote rit (vanuit Apeldoorn).

      Op de snelweg heen en terug steeds weer door dezelfde auto's ingehaald.
      Er werden veel foto's met mobieltjes gemaakt.

      Deze jongen zag ik al op de kruising in Knokke staan met een Nikon camera.
      Het leek een echte spotter. Ik heb hem even wat tijd gegeven om een aantal foto's te schieten.

      Dutchdude
      Spykerowner #141
      sigpic

      Comment


      • Driving around with your roof closed? Shame on you:lol::lol::lol:
        Rijk

        Comment


        • Originally posted by F Spider View Post
          Driving around with your roof closed? Shame on you:lol::lol::lol:
          Sorry Rijk,

          The whole day without roof but.....
          At the end of the afternoon my wife started to complain so I closed the roof back home.

          Dutchdude
          Spykerowner #141
          sigpic

          Comment


          • @ Dutchdude

            Jij bevestigd maar weer eens het feit dat eigenaren van excoten aardige mensen zijn, want niet iedereen mindert vaart of stopt met hun auto als er door spotters foto's van worden genomen. Ik ben zelf ook al 2 jaar spotter, en heb dus aardig wat excoten gespot (ik woon in de buurt van een van de leukste spotparadijzen in NL, Laren). En 9 van de 10 keer als ik een eigenaar ontmoette was deze altijd uiterst vriendelijk.
            Ik heb ookal een aantal keer fotoshoots (voor zover je ze zo kunt noemen) gehouden, waarbij het initiatief juist altijd van de eigenaren uit kwam . Helaas staat een shoot met een Spyker nog altijd bovenaan m'n verlanglijstje
            Olav

            Instagram
            https://www.instagram.com/3stfotografie/?hl=nl

            Comment


            • Originally posted by Aiglos91 View Post
              @ Dutchdude

              Jij bevestigd maar weer eens het feit dat eigenaren van excoten aardige mensen zijn, want niet iedereen mindert vaart of stopt met hun auto als er door spotters foto's van worden genomen. Ik ben zelf ook al 2 jaar spotter, en heb dus aardig wat excoten gespot (ik woon in de buurt van een van de leukste spotparadijzen in NL, Laren). En 9 van de 10 keer als ik een eigenaar ontmoette was deze altijd uiterst vriendelijk.
              Ik heb ookal een aantal keer fotoshoots (voor zover je ze zo kunt noemen) gehouden, waarbij het initiatief juist altijd van de eigenaren uit kwam . Helaas staat een shoot met een Spyker nog altijd bovenaan m'n verlanglijstje

              Als je vlak bij Laren woont dan ga je absoluut nog wel een keer een Spyker spotten. Victor Muller woont daar namelijk in de buurt.

              Dutchdude
              Spykerowner #141
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by Dutchdude View Post
                Als je vlak bij Laren woont dan ga je absoluut nog wel een keer een Spyker spotten. Victor Muller woont daar namelijk in de buurt.
                Nou ja... in de buurt... +/- 35 minuten fietsen

                Wel vet dat Victor Muller daar in de buurt woont
                Ik heb wel op autogespot.com gezien dat hij daar een aantal weken geleden was gespot in een spyker, maar zelf heb ik hem in die 2 jaar nog nooit gezien . Hij komt er dus zeker niet al te vaak, of ik kom zelf niet vaak genoeg meer in Laren ik ben er sinds oktober niet meer geweest
                Last edited by Aiglos91; 05-05-2009, 18:27.
                Olav

                Instagram
                https://www.instagram.com/3stfotografie/?hl=nl

                Comment


                • Originally posted by Aiglos91 View Post
                  ..Ik heb wel op autogespot.com gezien dat hij daar een aantal weken geleden was gespot in een spyker..
                  Victor was spotted the day after our factory meeting: click me
                  Attached Files

                  Comment


                  • Originally posted by SpykerOwner View Post
                    Victor was spotted the day after our factory meeting: click me
                    He changed baseball caps. The day of the factory meeting there was a gray/orange cap in the car
                    Rijk

                    Comment


                    • Victor is a man that wears many hats!!!:lol::lol::lol::lol:

                      Comment


                      • About how often are these visits arranged? I think I might like to try to join one in the next year or so, but I will need a few months lead time to get my situation in order.

                        Comment


                        • Maybe two per year, if enough interest is shown. One in Spring and one in the Fall.
                          Rijk

                          Comment


                          • Originally posted by F Spider View Post
                            ...if enough interest is shown...
                            :lol:
                            Winning on sunday, selling on monday!

                            Comment


                            • Maybe I'll pay the factory a visit today. I'll be in the neighborhood so why not? I don't have an appointment or anything but I'll just see if there's something interesting driving around there. If so, I'll dump pics here

                              Comment


                              • Originally posted by Reddingius View Post
                                .. but I'll just see if there's something interesting driving around there. If so, I'll dump pics here
                                You could have seen a gorgeous Alfa Romeo 166 3.2 TI today ...







                                ... mine

                                Comment

                                Working...
                                X